Продумайте ідею уроку, де вправи будуть логічно доповнювати одна одну і урок буде як пазл.
В цьому є плюси: діти захоплені, всі 4 види мовленнєвої діяльності та і я, як вчитель виходжу після таких уроків трохи захрипла, але повна енергії і радості всередині. (думаю, ви розумієте цей стан)
Наприклад:
Урок з НУШівцями 5 клас Numbers
1) Прийшла, привіталася, поспівали вітальну пісню і мовчки малюю на дошці ось це
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
-Lets guess the word which is hidden there. Name any letter.
2) Минуло 3-5 хвилин і слово відгадане, це Mathematics. Отож, а що ми вчимо на математиці? - Вірно, Numbers. А для чого вони нам? - -Рахувати (Count)
3) Далі ми записали всі числівники в зошити... Було трохи довго..
4) Для найшвидших - на дошці вже були написані приклади, і учні, як тільки дописали числівники- відразу вирушали до дошки на розв'язок .
(eighteen add seven is ....., fourty-five subtract ten is ...., twelve multiply two is...., sixty divide three is... etc.)
5) Коли всі дописали числівники - слухаємо приклади і записуємо їх цифрами в зошит.
6) Утворила три команди (Mathematicians, Fashion and Lazy Bones). Для кожної команди Worksheet. Для математиків - приклади, для модників- ціни, для лінивців- просто написати числа літерами.
7) 10 хвилин попрацювали в групах, зачитали відповіді, визначили переможця.
8) Підсумок і домашнє завдання- скласти 10 прикладів англійською мовою.
І наступний урок починається з міні-тестів. Картки, на яких 4 приклади, І і ІІ варіаант, для зручності перевірки на одній картці відповіді: 5,15,25,35, а на іншій 8,18,28,38.
Настрій і емоції гарантовані.
Тут хтось напише в коментарях... та навряд чи діти ідеально його запам'ятають... Це так, навряд чи. Але ж ми відкриваємо перед дітьми двері до знань, а не штовхаємо їх в спину йти.
Немає коментарів:
Дописати коментар